Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam omogućili učinkovito navigiranje i izvršavanje određenih funkcija. Detaljne informacije o svim kolačićima možete pronaći ispod svake kategorije pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Neophodni" pohranjeni su u vašem pregledniku jer su bitni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti stranice.... 

Uvijek aktivan

Neophodni kolačići su potrebni za omogućavanje osnovnih funkcionalnosti ove stranice, poput osiguravanja sigurnog prijavljivanja ili podešavanja vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju osobne podatke.

Nema kolačića za prikaz

Funkcionalni kolačići pomažu u izvršavanju određenih funkcionalnosti, poput dijeljenja sadržaja web stranice na društvenim mrežama, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Nema kolačića za prikaz

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje kako posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu pružiti informacije o metrima kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Nema kolačića za prikaz

Kolačići performansi koriste se za razumijevanje i analizu ključnih pokazatelja performansi web stranice koji pomažu u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.

Nema kolačića za prikaz

Kolačići za oglašavanje koriste se kako bi posjetiteljima pružili prilagođene oglase temeljene na stranicama koje su prethodno posjetili te kako bi analizirali učinkovitost oglašivačkih kampanja.

Nema kolačića za prikaz

Podrška korisnicima Tel: 051/455-130 infocts@cts.hr

Remaris

Remaris sustavi za ugostiteljstvo izuzetno su jednostavni za upotrebu. Korištenje je jasno i logično. Aplikacija se izvodi u oblaku, što joj daje dodatnu stabilnost ali i predstavlja uštedu pri implementaciji.

Glavne odlike sustava su:

  • Mogućnost praćenja više firmi, lokala i skladišta
  • Robno poslovanje i normativi
  • B2B narudžba robe
  • Jednostavan i siguran pristup izvještajima putem interneta
  • Integracija financijskog poslovanja sa programskim rješenjem – 4D Wand
  • Mobilna aplikacija za vlasnike i menadžere – omogućuje potpuni uvid u trenutno poslovanje, gdje god da se nalazili
  • Automatska fiskalizacija
  • Automatski backup

Ručni terminali za konobare

  • Ujedinite blagajnu i POS terminal u jednom uređaju
  • Primite narudžbe i kartično plaćanje na stolu gosta
  • Smanjite vrijeme obrade narudžbi i trošak hrane eliminacijom grešaka
  • Povećajte zadovoljstvo gosta brzom, točnom i kvalitetnom uslugom

Ekran za kuhinju

  • Prikaz i obrada narudžbi
  • Komunikacija s ručnim terminalima putem poruka
  • Prikaz gotovih narudžbi za goste
  • Odaberite svoj način rada: fast food, slow food (jedno ili više radnih mjesta)

Napredne mogućnosti administriranja vašeg lokala

  • Aktivirajte modul nabave za slanje narudžbi prema veleprodajama
  • Primanje robe olakšano je automatskom obradom primki i kontrolom cijena, količina i artikala
  • Integrirajte svoje poslovanje kako biste ubrzali rad, smanjili troškove i uklonili greške

Loyalty aplikacijama produbite svoje razumijevanje gostiju

  • Zadržite posjetitelje svojim programima vjernosti i nagrađivanjem ponovnih dolazaka
  • Istaknite svoj brend pogodnostima koje nudite gostima tijekom naručivanja i/ili plaćanja
  • Otvorite direktni kanal komunikacije sa svojim gostima
  • Sudjelovanjem gostiju u vašem programu lojalnosti, dobit ćete vrijedne informacije za oblikovanje svoje ponude u budućnosti

Mobilne aplikacije za pregled poslovanja

  • Potpuni uvid u trenutno poslovanje vašeg lokala preko mobitela.
  • Pratite promete, najprodavanije artikle, izvještaje i račune
  • Usporedite promet s prethodnim razdobljima
  • Odobravajte upite za storniranje računa koje konobari šalju s kase